divendres, 30 de gener del 2015



         

             1. Avui és el dia de la pau. Cerca 6 imatges que per a tu representin pau.
   

      



             2. Cerca informació sobre el dia de la pau, el que significa i per què existeix.
Fou fundat l'any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa d'Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment. El dia de la pau significa que no hi ha violència,que tot el món viu amb pau.tot el món feliç. Existeix perque no hi hagi violència al món i estigui en pau.

             3. Un moment del dia que respiris pau. L'expliques.
El moment on ariba tota la famili a casa i no hi ha problemes i se sobreentenen ses situacions que pasen o pasaran.

             4. Què en penses sobre la guerra? És necessari que n'hi hagi? Justifica la teva resposta.
Es important, no un abus pero sensa guerra no hi ha pau, es a dir que sempre hi ha persones, comuntats, asocecions, paisos,estats... que tenen conflictes i si duen molts d'anys amb conflicta no ariberan a res. Val mes fe la guerra i despres la pau que no tenir res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada